Job 5 van 5


Report this listing

Solliciteren



Tijdelijk administratief bediende Procurement


Functie

Als Assistent(e) kom je terecht op onze boeiende afdeling procurement waar je instaat voor de administratieve ondersteuning van het team:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt (email en telefoon) binnen procurement voor verschillende interne en externe stakeholders zoals leveranciers en verschillende ALDI afdelingen in binnen- en buitenland.
  • Je staat in voor de opvolging en administratieve voorbereiding van dossiers van de artikelen uit het portfolio gedurende het gehele proces van aankoop tot aanlevering.
  • Je werkt nauw samen met het team Administration en Operations voor de opvolging van verschillende administratieve taken die door hen worden uitgevoerd, zoals de opmaak van contracten.
  • Je coördineert en ondersteunt twee Category managers bij het goede verloop van de verpakkingsflow en zorgt ervoor dat alle verpakkingen tijdig worden goedgekeurd.

Jouw profiel

Als centraal aanspreekpunt voor heel wat zaken en diensten herken je jezelf in volgende punten:

  • Je hebt bij voorkeur een administratieve studierichting gevolgd of reeds ervaring in een administratief ondersteunende functie. Enthousiaste schoolverlaters zijn welkom!
  • Je bent een echte teamplayer.
  • Je communiceert vlot op alle niveaus, zowel binnen de organisatie als met externe partners. Veel sociaal contact geeft jou energie.
  • Je hebt sterke administratieve capaciteiten en zet graag de puntjes op de i.
  • Je weet van aanpakken, hebt een proactieve werkhouding en je denkt niet in problemen maar in oplossingen.
  • Je weet als geen ander een veelzijdigheid aan taken te verwerken en zorgt voor een efficiënte planning van je taken.
  • Je kan snel schakelen en Ad-hoc zaken opnemen zie je als een uitdaging.
  • Je hebt een grondige kennis van Nederlands, Frans en Engels.
  • Je hebt een goede kennis van het Office pakket (Word, Excel en Powerpoint)
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Je krijgt bij ons uiteraard een aantrekkelijk salaris, met tal van extra voordelen, een grondige opleiding om een goede start te verzekeren en een uitdagende functie. Maar wat ons echt de moeite waard maakt, dat is onze ALDI-familie.

Met bijzonder hoge anciënniteitscijfers en een heel laag verloop, mogen we gerust zeggen dat het leuk werken is bij ons. Sterke idealen, collega’s die elke dag uniek maken, een dynamische werksfeer en een heel aangename bedrijfscultuur – het zijn slechts enkele van de elementen die ons nét iets meer dan enkel een werkgever maken.

Solliciteren

Sofie Vinck
sofie.vinck@aldi.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht